اطلاعیه؛

تمدید ثبت‌نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۲۳۰۳۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۷
اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه اعلام کرد ؛ با توجه به درخواست‌ دانشجویان گرامی، مهلت ثبت درخواست دانشجویان متقاضی همیار دانشجو، تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ تمدید شد. دانشجویان علاقمند به همکاری با دانشگاه در قالب همیار دانشجو، می‌توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان اقدام به ثبت درخواست کنند.
تمدید ثبت‌نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه اعلام کرد:

   به اطلاع می رساند؛ با توجه به درخواست‌ دانشجویان گرامی، مهلت ثبت درخواست دانشجویان متقاضی همیار دانشجو، تا تاریخ 1402/07/30 تمدید شد. دانشجویان علاقمند به همکاری با دانشگاه در قالب همیار دانشجو، می‌توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان اقدام به ثبت درخواست کنند.

   لازم به ذکر است با توجه به ابلاغ جدید سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر یکپارچه سازی اطلاعات همیاران دانشجو در کلیه دانشگاه‌های کشور، این سازمان اقدام به پیاده سازی فرآیند ثبت نام کلیه دانشجویان متقاضی همیار دانشجویی در "سامانه سجاد" نموده است. اطلاعات تکمیلی نحوه ثبت نام همیاران گرامی در سامانه مذکور متعاقباً اعلام می‌شود.

 نحوه ثبت نام در سامانه گلستان:

  • متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 30 مهرماه از طریق سایت معاونت دانشجویی، در سامانه گلستان  به آدرس: https://ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

* جهت کسب اطلاعات پیرامون همیار دانشجو ،  با شماره تماس 48393413 تماس  حاصل کنید.

*همچنین گروه اطلاع رسانی در پیام رسان ایتا به آدرس hamyaratu@ بنام همیاران دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی، جهت تبادل اطلاعات تشکیل شده و قابل دسترس دانشجویان گرامی است.

 

 

 

کلید واژه ها: همیار دانشجو


نظر شما :