با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل شد؛

نشست کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی_رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۳۰۵۷ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۹۲
نشست کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی_رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز، دوشنبه، ۲۴ مهرماه با حضور اعضای کمیته اجرایی برای برگزاری انتخابات این شورا در آبان‌ماه در سالن جلسات ساختمان معاونت دانشجویی برگزار شد.
نشست کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی_رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این نشست که با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه دانشگاه و سامان رحمانی، رئیس اداره خدمات و رفاه دانشجویان و نماینده شورای صنفی دانشجویان برگزار شد، پیرامون تکمیل جدول زمانبندی انتخابات آبان ماه شورای صنفی_رفاهی دانشجویان و لزوم رعایت قوانین آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن اشاره به اهمیت شوراهای صنفی_رفاهی برای بررسی دغدغه‌های دانشجویان، بر برنامه‌ریزی و تلاش برای حضور حداکثری دانشجویان و مشارکت آنان در بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان و روز برگزاری انتخابات تاکید کرد.

بنا بر تصمیم این نشست، اطلاعیه شماره یک مطابق مصوبه کمیته اجرایی برای برگزاری انتخابات در آبان‌ماه پیش رو به زودی منتشر می‌شود. 

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجویی معاون انتخابات شورای صنفی دانشجویان


نظر شما :