با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛

نشست کارشناسان اداره خدمات و رفاه دانشجویان برای بررسی مسائل صنفی و رفاهی

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۳۱۵۰ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۴۰۱
نشست کارشناسان اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به منظور بررسی مباحث رفاهی و صنفی دانشجویان، وام‌ها و تسهیلات دانشجویی، بیمه حوادث دانشجویی، انتخابات شورای صنفی و نحوه بهینه‌سازی فرایند ثبت درخواست کار دانشجویی یکم آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
نشست کارشناسان اداره خدمات و رفاه دانشجویان برای بررسی مسائل صنفی و رفاهی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، نشست کارشناسان اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی و سامان رحمانی، رئیس اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه و کارشناسان امور دانشجویی دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی صبح یکشنبه، یکم آبان‌ماه برگزار شد.

در این نشست که با تاکید معاون دانشجویی بر افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی خدمات‌رسانی به دانشجویان طبق شیوه‌نامه‌ها و مقررات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قدردانی از عملکرد کارشناسان امور دانشجویی دانشکده‌های مختلف دانشگاه همراه بود، مباحث مرتبط با مسائل رفاهی و صنفی دانشجویان، وام‌ها و تسهیلات دانشجویی، بیمه حوادث دانشجویی، انتخابات شورای صنفی  و موضوع همیار دانشجو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابتدا با توجه به اینکه مهلت ثبت درخواست برای دریافت وام های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و  شهریه در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir  آغاز شده است، نکات لازم از قبیل شرایط و نحوه دریافت وام دانشجویی و نحوه عملکرد سامانه مطرح شد. 

موضوع بیمه حوادث دانشجویی و اقدامات لازم و مدارک مورد نیاز در صورت بروز حادثه برای دانشجویان از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود. 

در ادامه نشست نیز، توضیح داده شد که ثبت درخواست همیاران دانشجو در سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir ضروری بوده و متقاضیان باید با دقت نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ثبت درخواست خود اقدام کنند، چرا که دریافت نام کاربری و کلمه عبور و سپس ثبت درخواست در قسمت همیار دانشجوی این سامانه الزامی است و در ادامه ارائه مشخصات احراز هویت و مشخصات بانکی را امکان‌پذیر می‌کند.

گفتنی است اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی با توجه به درخواست دانشجویان، مهلت درخواست همیار دانشجو برای نیم‌سال تحصیلی 1402 را تمدید کرده است و دانشجویان علاقه‌مند به انجام کار دانشجویی می‌توانند تا تاریخ 10 آبان‌ماه 1402، از طریق مراجعه به سامانه گلستان به نشانی https://ems.atu.ac.ir، نسبت به ثبت درخواست کار دانشجویی اقدام کنند.

در پایان پیرامون انتخابات شوراهای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی که 24 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود، توضیحاتی ارائه شد. 

کلید واژه ها: ثبت درخواست دانشجویان ثبت دانشجویی سامانه سجاد همیار دانشجو کار دانشجویی


( ۲ )

نظر شما :