کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی– رفاهی دانشجویان اعلام کردِ

اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۰ کد : ۲۳۴۹۳ امور دانشجویی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۴۶
کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی– رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه شماره ۴ خود نتایج اولیه برگزاری انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویان که ۲۴ آبان‌ماه به صورت الکترونیکی برگزار شد، اعلام کرد.
اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

بنا بر این اطلاعیه، پیرو برگزاری انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان در تاریخ 24  آبان ماه 1402 (به صورت مجازی) و با دریافت خروجی آراء از سامانه مربوطه و بررسی نتایج کسب شده از انتخابات، در دانشکده علوم ارتباطات، خوابگاه شهید سلامت و خوابگاه شهید فرهمند؛ میزان آراء به حدنصاب لازم رسیده است و داوطلبان دانشکده علوم ارتباطات، خوابگاه شهید سلامت و خوابگاه شهید فرهمند، اکثریت نسبی آراء را کسب کرده اند و نفرات برتر به شرح جدول ذیل معرفی می شوند.

لازم به ذکر است در خوابگاه شهید همت و خوابگاه شهید گلعذاری،  به دلیل عدم مشارکت 20 درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره 2 ماده 18 آیین نامه  شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویی، انتخابات این خوابگاه  ها  به دور دوم کشیده شده و به صورت مجازی در روز چهارشنبه، 8 آذر 1402 از ساعت 9 صبح، در سامانه الکترونیکی http://vote.atu.ac.ir  برگزار خواهد شد.

مطابق جدول زمان بندی فعالیت های انتخابات شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویان، داوطلبان جهت درخواست تجدید نظر در نتایج اعلام شده می توانند روز یکشنبه، تاریخ 28 آبان ماه 1402 درخواست های خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکیstu@atu.ac.ir  (کمیته اجرایی برگزاری انتخابات) ارسال نمایند.

شایان ذکر است در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده درخواستی مبنی بر تجدید نظر و اعتراض به نتیجه انتخابات به کمیته اجرایی ارسال نشود، نتایج اولیه به عنوان نتایج نهایی تلقی خواهد شد.

نتیجه آرا را از فایل زیر دریافت کنید؛


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتخابات نتایج صنفی صنفی رفاهی شورای صنفی دانشجویان


نظر شما :