گزارش تصویری؛

مراسم تکریم از شخصیت واقف بنیاد فرهنگی البرز، حسینعلی البرز و آشنایی دانشجویان با جایزه نوبل ایرانی(البرز)

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۳۵۹۸ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۲۲۸
مراسم تکریم از شخصیت حسینعلی البرز و آشنایی دانشجویان با جایزه نوبل ایرانی(البرز) به همت انجمن علمی-دانشجویی تکنولوژی آموزشی، معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی صبح روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن شورای دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز، معاون دانشجویی، معاون فرهنگی و رئیس دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
مراسم تکریم از شخصیت واقف بنیاد فرهنگی البرز، حسینعلی البرز و آشنایی دانشجویان با جایزه نوبل ایرانی(البرز)

در این مراسم، دکتر ارشدی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی البرز، ضمن معرفی شخصیت و زندگانی حسینعلی البرز، درباره اهداف شکل‌گیری بنیاد و مسیر پیموده شده تا به ثمر رسیدن تلاش‌های ایشان صحبت کردند.

همچنین، دکتر مقامی، مدیرگروه تکنولوژی آموزشی و استاد مشاور انجمن، در ارتباط با لزوم آشنایی دانشجویان با جایزه البرز و فراهم کردن بستر مناسب جهت رسیدن به آن صحبت کرد.

در ادامه، دکتر واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در ارتباط با تاریخچه‌ این بنیاد و ایده‌ی وقف علمی صحبت کرده و با ارائه پیشنهاد به دکتر ارشدی، خواستار توجه ویژه‌ به علوم انسانی در بین جوایز البرز شد.

دکتر اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه نیز در ارتباط با لزوم توجه به آینده کشور توسط دانشگاه و دانشجویان صحبت کرد و دکتر برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی نیز در ارتباط با لزوم حمایت از فعالیت‌های داوطلبانه و ایجاد همبستگی و انسجام سخن گفته، و از بنیاد البرز به عنوان یکی از حامیان این جریان قدردانی کرد.

همچنین، دکتر مقیمی، دبیر علمی جایزه البرز، توضیحاتی را درباره شرکت در فراخوان این جایزه و نحوه دریافت تسهیلات ارائه داد و در انتها، پرسش و پاسخی بین دانشجویان و مدیرعامل و دبیرعلمی بنیاد البرز شکل گرفت.

گفتنی است به مناسبت شصت و دومین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین «جایزه البرز ۱۴۰۳ (بخش نخبگان) با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۲ نفر از دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور،  در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

زمان آغاز فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۳ و ثبت نام دانشجویان در این رقابت علمی، از تاریخ ۱ آذرماه به مدت یک ماه تعیین شده است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
 

اطلاعات بیشتر: https://web.eitaa.com/#@atunemouneh

کلید واژه ها: البرز جایزه البرز بنیاد ارتباط جایزه


( ۱ )

نظر شما :