گزارش تصویری؛

برپایی پاتوق روان مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت روز دانشجو

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۵ کد : ۲۳۷۲۹ امور دانشجویی مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۳۲۰
مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو مجموعه غرفه‌هایی با نام «پاتوق روان» و طراحی فعالیت‌ها و بازی‌های روان‌شناختی در پردیس مرکزی این دانشگاه برپا کرده است که با برنامه‌های متنوع همراه است.
برپایی پاتوق روان مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت روز دانشجو

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو مجموعه غرفه‌هایی با نام «پاتوق روان» و طراحی فعالیت‌ها و بازی‌های روان‌شناختی در پردیس مرکزی این دانشگاه برپا کرده است که با برنامه‌های متنوع همراه است.

این مرکز در روزهای منتهی به روز دانشجو در حیاط دانشگاه علامه طباطبائی، غرفه‌هایی بر پا کرده است تا فعالیت‌های مرکز مشاوره را در قالب بازی‌های روان‌شناختی معرفی کند.

داتنشجویان می‌توانند روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 14 و 15 آذرماه 1402، در محوطه پردیس مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی از این غرفه‌ها بازدید کنند.

در افتتاحیه این پاتوق صمیمانه، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدیف معاون دانشجویی این دانشگاه میهمان دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه بودند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پاتوق روان از ابتکار عمل مرکز مشاوره و سلامت روان و همکاری دانشجویان همیار سلامت در این برنامه قدردانی کردند.

گفتنی است «مهارت‎های زندگی دانشجویی»، «طرح پات»، «طرح حمایت روانی اجتماعی»، «طرح نشاط کارکنان»، «مرکز مشاوره عموم»، «خدمات مددکاری، روانپزشکی و روان‌درمانی» و «کانون همیاران سلامت روان» برخی از فعالیت‌هایی است که در مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی انجام می‌شود.

کلید واژه ها: مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی روان مشاوره


نظر شما :