به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو صورت گرفت؛

بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید همت

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۲۳۷۳۳ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۵۵۲
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این دانشگاه به ‌مناسبت روز دانشجو، شامگاه سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه از خوابگاه پسرانه «شهید همت» این دانشگاه بازدید کردند.
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید همت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این دانشگاه به ‌مناسبت روز دانشجو، شامگاه سه‌شنبه، 14 آذرماه از خوابگاه پسرانه «شهید همت» این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی، ابراهیم ابراهیمی،معاون مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها حضور داشتند.

هیئت رئیسه، مسئولان و مدیران دانشگاه بعد از بازدید از بخشهای مختلف خوابگاه شهید همت از جمله، سالن ورزش، سالن بدنسازی، انبار مواد غذایی، آشپزخانه و سالن غذاخوری از برخی اتاق‌های دو بلوک ساختمانی خوابگاه شهید همت بازدید و از نزدیک در جریان آخرین مسائل و دغدغه‌های دانشجویان قرار گرفتند.

دانشجویان نیز مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی، مسائل آموزشی و پژوهشی و ... مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته، باری سایر مسائل قول بررسی و پیگیری دادند.

کلید واژه ها: دانشگاه مسائل مسئولان بازدید دانشجویان خوابگاه روز دانشجو ۱۶ آذر


( ۲ )

نظر شما :