معتمدی در مراسم افتتاحیه سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس:

حرکت دانشجویان در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ضد استکباری بود/ آماده ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان هستیم

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۵ کد : ۲۳۷۶۳ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۳۴۸
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه حرکت دانشجویان در روز ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ در دانشکده فنی دانشگاه تهران ضد استکباری بود، اظهار کرد: برنامه‌های دیگری را نیز در دست اقدام داریم تا فضاهای مناسب‌تری را در اختیار شما دانشجویان برای تحصیل هر چه بهتر، قرار دهیم.
حرکت دانشجویان در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ضد استکباری بود/ آماده ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم افتتاحیه سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت این دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان،‌ افزود:‌ از حضور دکتر امینی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم خدمات بیشتری را به دانشجویان عزیز ارائه دهیم.

وی در ادامه به نامگذاری روز 16 آذرماه به نام دانشجو اشاره کرد و یادآور شد: در 16 آذرماه سال 1332 دانشجویان در دانشکده فنی دانشگاه تهران با احساس تکلیفی که کرده بودند و به دلیل کودتا علیه دولت مصدق و دعوتی که از نیکسون، معاون رئیس جمهور آمریکا شده بود، به میدان آمدند و دست به اعتراض زدند و سه تن از آن‌ها به شهادت رسیدند.

معتمدی حرکت دانشجویان در آن روز را ضداستکباری دانست و گفت: ما باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم و در همان مسیری که آن‌ها مشخص کردند به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه از زحمات معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به‌خصوص دکتر واحدی و سایر همکاران‌شان برای ایجاد سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت تشکر می‌کنم، اظهار کرد: فرصتی به دست آمده تا در خدمت شما دانشجویان عزیز باشیم و حرف‌های شما را بشنویم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و به همت همکاران عزیز، برنامه‌های دیگری را نیز در دست اقدام داریم تا فضاهای مناسب‌تری را در اختیار شما دانشجویان قرار دهیم تا در آرامش بیشتری و در یک محیط مناسب‌تری به تحصیل ادامه دهید.


( ۱ )

نظر شما :