معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد:

برای ساخت سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد است

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۸ کد : ۲۳۷۶۴ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۰۳
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت این دانشگاه هزینه شده است، گفت:‌ این سالن جدید که در کمتر از ۳ ماه کاری به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت استاندارد ۷۵۰ غذای سلف سرویس و توزیع بالغ بر ۱۲۰۰ پرس غذا را دارد.
برای ساخت سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم افتتاحیه سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت این دانشگاه، گفت: در طول دو سال گذشته هر وقت به همراه همکارانم در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت خدمت دانشجویان عزیز می‌رسیدیم، یکی از مطالبات اصلی آن‌ها، داشتن مکانی مناسب برای غذاخوری بود.

ساخت سالن غذاخوری در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت برای ما دغدغه شده بود

وی با اشاره به اینکه وجود سالن غذاخوری مناسب برای دانشجویان در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت به یک دغدغه ذهنی برای ما و همکارانم در معاونت دانشجویی تبدیل شده بود، افزود:‌ مکان قبلی توزیع غذا در این مجتمع خوابگاهی در شأن دانشجویان عزیز و نام دانشگاه علامه طباطبائی نبود.

واحدی تصریح کرد: در تابستان امسال اراده‌ای در مجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی شکل گرفت تا در محل فعلی که قبلاً بلااستفاده بود؛ سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس به بهره‌برداری برسد.

واقعاً چی بود و چی شد؟

وی در ادامه به سخن یکی از دانشجویان هنگام پخش کلیپ روند ساخت و ساز سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس مبنی بر اینکه «چی بود و چی شد؟» اشاره کرد و گفت: این دانشجوی عزیز حرف درستی را بیان کردند؛ واقعاً چی بود و چی شد؟ و این سالن حاصل کار زحمات همکاران ما در معاونت دانشجویی است که بدون تعارف، بنده کوچک‌ترین؛ کمترین نقش را در آن داشتم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت سالن غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت این دانشگاه هزینه شده است، افزود: این مجموعه فقط سالن غذاخوری نیست و ما تلاش کردیم مکان را احداث کنیم که بتوان از آن استفاده‌ها متنوعی در قالب‌ها و برنامه‌های مختلف داشت.

وی اضافه کرد: این سالن جدید که در کمتر از ۳ ماه کاری به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت استاندارد ۷۵۰ غذای سلف سرویس و توزیع بالغ بر ۱۲۰۰ پرس غذا را دارد. ضمن‌آنکه وجود ویدیو پروژکتور به آن قابلیت چندمنظوره از جمله برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی داده است.

خداوند به ما توفیق دهد تا خدمات بیشتری را به دانشجویان دانشگاه ارائه دهیم

وی افزود: در همین‌جا از زحمات شبانه‌روزی همکاران عزیزم در معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی که با تلاش و فعالیت انقلابی و جهادی در ساخت سالن زیبای غذاخوری چند منظوره گل‌نرگس در مجتمع فرهنگی_دانشجویی شهید سلامت در شأن دانشگاه علامه طباطبائی همکاری داشتند، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا خدمات بیشتری را به دانشجویان دانشگاه ارائه دهیم و موجب شادی و خوشحالی آن‌ها شویم، بیان کرد: از حضور دکتر امینی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم تشکر می‌کنم. ضمن آنکه مهمان ویژه ما دکتر معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و معاونان و مدیران و رؤسای دانشکده‌ها هستند که از حضور آنان نیز قدردانی می‌کنم.

کلید واژه ها: دانشجویی دانشگاه معاون دانشجویی دانشگاه معاونت دانشجویی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویی معاونت دانشجویی خوابگاه شهید سلامت


( ۳ )

نظر شما :