اداره خوابگاه‌های دانشجویی اعلام کرد؛

اطلاعیه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۳۹۵۰ امور دانشجویی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۲۵
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از تاریخ ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir مراجعه کرده و درخواست اقامت جدید (برای نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را ثبت کنند.
اطلاعیه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این اطلاعیه آمده است:

احتراماً، مقتضی است کلیه دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 از تاریخ 1402.10.03 لغایت 1402.10.10 به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir مراجعه نموده و درخواست اقامت جدید (برای نیمسال دوم 1403-1402) خود را ثبت نمایند.

بدیهی است دانشجویانی که درخواست اقامت در تاریخ فوق ثبت نکنند به منزله انصراف از خوابگاه در نیمسال دوم تلقی شده و اتاق ایشان به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

نکات مهم:

1-لازم به ذکر است طبق بخشنامه شماره 130/4490 مورخ 1402.04.21 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه دانشجویان در ابتدای هر نیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره‌بها هستند که در این صورت تا 45 روز از ابتدای نیمسال تحصیلی مشمول 10 درصد تخفیف نقدی می‌گردند و در صورت عدم پرداخت مبلغ از روز 46 تا پایان نیمسال تحصیلی بصورت بدون تخفیف محاسبه خواهد شد و استفاده از خوابگاه در نیمسال بعد منوط به تسویه حساب بدهی بوده و براساس آخرین نرخ اجاره‌بها تعیین شده خوابگاه‌های دانشجویی محاسبه خواهد شد.

بدیهی است استفاده از خوابگاه در نیمسال آتی منوط به تسویه بدهی قبلی دانشجو می باشد.

2- دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند طبق ماده 6 آیین‌نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به استفاده همزمان از خوابگاه‌های دانشجویی نمی‌باشند.

3- دانشجویانی که مایل به استفاده از خوابگاه در نیمسال آتی نیستند ضرورت دارد بعد از پایان امتحانات نیمسال اول، نسبت به تخلیه و تحویل اتاق به مسئول خوابگاه مربوطه اقدام نمایند.

4- دانشجویان فاقد پرونده در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان امکان دریافت خوابگاه را ندارند.(برای تشکیل پرونده به سامانه صندوق رفاه به آدرس refah.swf.ir مراجعه کنید).

5- ثبت درخواست اقامت هیچ‌گونه تعهدی برای اسکان توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد و تایید نهایی سکونت پس از بازه انتخاب واحد نیمسال دوم و ثبت درخواست تمدید در سامانه خوابگاهی گلستان  که طی اطلاعیه بعدی متعاقباً اعلام می‌گردد، مقدور می‌باشد.


( ۹ )

نظر شما :