با حضور رئیس دانشگاه و معاون دانشجویی صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه مهدیه دانشگاه علامه طباطبائی

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۴۰۱۵ امور دانشجویی فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۳۸۶
دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان شامگاه شنبه، دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ از خوابگاه مهدیه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید و با جمعی از دانشجویان خارجی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازدید رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه مهدیه دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و علی‌اکبر فامیل کریمی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم به همراه دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی و حامد اسدی زهرائی، مدیر حوزه حراست دانشگاه ضمن بازدید خوابگاه مهدیه با جمعی از دانشجویان خارجی دانشگاه علامه طباطبائی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر هاشم داداش‌پور در جمع دانشجویان با تاکید بر افزایش رایزن‌های علمی در کشورهای مختلف تصریح کرد: جذب دانشجویان بین‌الملل برای ما فرصت‌های چند بعدی را فراهم می‌کند و با شناختی که از ایران پیدا می‌کنند، در آینده در هر موقعیتی که قرار بگیرند، ایران را به عنوان یک فرصت برای خود تلقی می‌کنند و در حوزه اقتصادی هم می‌توانند کشورهایشان را به بازار ما متصل کنند. همچنین، همگرایی فرهنگی، علمی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی و ایجاد رفاقت بین دانشجویان از دیگر مزایای جذب دانشجوی خارجی است.

این مقام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه پای صحبت دانشجویان کشورهای مختلف از جمله چین، کره جنوبی، افغانستان و... نشست و نکات و دغدغه‌های آنها را پاسخ داد. 

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم همچنین از بخش‌های مختلف و اتاق‌های خوابگاه مهدیه بازدید کرد و نوسازی آن را گامی مثبت در بهبود ارائه خدمات به دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی عنوان و از مدیریت دانشجویی این دانشگاه قدردانی کرد.

گفتنی است خوابگاه شهید مهدیه در بلوار کشاورز، خیابان دائمی خیابان سرآبادانی پلاک 30 قرار دارد و در اختیار دختران دانشجوی خارجی دانشگاه و فارسی‌آموزان مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی است.

 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویی هاشم داداش پور سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خوابگاه مهدیه


( ۱ )

نظر شما :