به میزبانی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی دبیران کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌های مناطق یک و شش

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۲۴۰۴۹ مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۱۲۵
نشست هم اندیشی دبیران کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌های مناطق یک و شش تهران به میزبانی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور کارشناس دفتر مهارت‌افزایی این دانشگاه برگزار شد.
نشست هم اندیشی دبیران کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌های مناطق یک و شش

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، نشست هم اندیشی دبیران کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌های مناطق یک و شش تهران در راستای هم‌اندیشی و ارتقای فعالیت‌های کانون همیاران سلامت روان سه‌شنبه، دوم دی ماه 1402 با حضور کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی، مدیر دفتر مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیران مناطق ۱ و ۶ در سالن شورای ساختمان معاونت دانشجویی علامه طباطبایی برگزار شد.

در این نشست، خانم فرحناز نصرت، کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی باتوضیح مختصری در خصوص فعالیت‌های کانون همیاران سلامت روان دانشگاه اهداف کانون، وظایف همیاران سلامت روان و ارتقای فعالیت‌های کانون همیاران سلامت روان که شامل - برگزاری سمینار، همایش ، کارگاه و ... در حوزه های مختلف روان شناختی، برگزاری مسابقات و فعالیت های تفریحی زیر نظر کمیته های مختلف کانون، برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی ویژه اعضای کانون، از قبیل کارگاه‌های آموزشی، اردو و ...پرداختن به بحث خوابگاه‌ها برای ایجاد فضایی شاد همراه با روابط خوب و پایدار با دانشجویان، شناسایی دانشجویان نیازمند خدمات مشاوره‌ای و معرفی آنان به نهادهای مربوطه .صحبت کرد.

در ادامه دبیران همیاران سلامت روان تجربیات موفق خود را در دانشگاه های مربوطه به اشتراک گذاشتند و در پایان علی کیایی، کارشناس دفتر مهارت افزایی دانشگاه ضمن معرفی فعالیت‌هایاین مرکز بر حمایت از ایده‌های کانون جهت برگزاری دوره‌های مهارتی با توجه به نیازسنجی در زمینه شغلی و مهارتی برای دانشجویان تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر لزوم شبکه‌سازی گسترده و نیاز به تنوع قالب‌های برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی با محوریت سلامت روان در دانشگاه‌ها تاکید و دبیران کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌ها ایده‌های خود را مطرح کردند.

کلید واژه ها: همیار سلامت


نظر شما :