گزارش تصویری؛

نشست ستاد اسکان دانشگاه علامه طباطبائی برای برنامه‌ریزی خوابگاه‌ها در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴ کد : ۲۴۱۸۲ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۳۲۳
نشست ستاد اسکان دانشگاه علامه طباطبائی برای برنامه‌ریزی خوابگاه‌ها در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور مسئولان معاونت دانشجویی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تحصیلات تکمیلی در سالن جلسات معاونت دانشجویی برگزار شد.
نشست ستاد اسکان دانشگاه علامه طباطبائی برای برنامه‌ریزی خوابگاه‌ها در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، ننشست ستاد اسکان دانشگاه علامه طباطبائی برای برنامه‌ریزی خوابگاه‌ها در نیمسال دوم 1403-1402 با حضور مسئولان معاونت دانشجویی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تحصیلات تکمیلی در سالن جلسات معاونت دانشجویی برگزار شد.

در این نشست که صبح چهارشنبه، ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر مهدی خانجانی، مدیر خدمات آموزشی دانشگاه، ریتا پایدار، معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر حسین میرزایی، مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر مهدی وجدانی‌همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه، عباس نداف زاده، مدیر امور دانشجویی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی، علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها و خانم اسفندیاری و خانم داودی از اداره خوابگاه‌ها حضور داشتند.

در این نشست، دکتر واحدی با تبریک ولات حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در سخنانی ضمن تاکید بر افزایش هماهنگی و همگرایی بین واحدهای مختلف دانشگاه در برنامه‌ریزی، ظرفیت‌ها و جزئیات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه تصریح کرد: این ستاد در حوزه سیاست‌گذاری‌های کلان در زمینه اسکان دانشجویان فعالیت دارد چرا که مسائل و مشکلات دانشجویان خوابگاهی به سایر قسمت‌های دانشگاه نیز مربوط است.

در ادامه علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها گزارشی از جزئیات اسکان دانشجویان و ظرفیت‌های خوابگاه‌های دانشجویی را برای مدیران معاونت‌های مختلف ارائه کرد تا آنها در جریان شرایط خوابگاه‌ها برای نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرار بگیرند.

دکتر حسین میرزایی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی نیز با اشاره به مسائل فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه‌ها بر افزایش کیفیت برنامه‌ها به جای کمیت‌گرایی تاکید کرد.

در پایان مدیران بخش‌های مختلف نظرات و مسائل خود را با معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی مطرح کردند.


نظر شما :