گزارش تصویری؛

مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۱۴۰۲

۱۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۱ کد : ۲۵۸۸۴ امور دانشجویی تربیت بدنی
تعداد بازدید:۹۲۴
مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۱۴۰۲ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی ۹ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.
مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۱۴۰۲

مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1402 با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، معاون امور دانشجویان داخل وزرات علوم، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، جمعی از مدیران و روسای دانشکده‌ها و دانشجویان، ۹ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
دکتر عبدالله معتمدی در این گردهمایی ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، با قدردانی از دانشجویان ورزشی و افتخارآفرین، گفت: یکی از مشکلات فرهنگی ما این است کهکم‌تحرک هستیم و اهمیت ورزش را به خوبی، متوجه نمی‌شویم در صورتی که ورزش کردن مانند غذا خوردن، بخش مهمی از سلامت ما را شکل می‌دهد.

وی افزود: اینکه می‌بینیم دانشجویان ما در مسابقات مختلف مدال‌آور هستند، احساس افتخار می‌کنیم. امیدوارم شما برای دوستان خود الگو باشید.

در ادامه این گردهمایی دکتر مهدی واحدی نیز گفت: این رویداد، افتخار دانشگاه علامه‌طباطبائی است. ما امروز به همت مدیران توانا و جامعه ورزشی پر تلاش، هم از لحاظ کمی هم از لحاظ کیفی و دستیابی به مدال‌های مختلف، جایگاه بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم و افق روشنی پیش‌روی ما قرار دارد. 

معاون دانشجویی دانشگاه ادامه داد: در بخش ورزشی نیز ما در چهار بخش جهانی، کشوری، منطقه‌ای و درون دانشگاهی دانشجویان پر افتخار داشتیم و شاهد افتخار آفرینی دختران در بخش‌های مختلف بودیم.

دریافت فایل برگزیدگان


( ۶ )

نظر شما :