کسب ۹ مدال رنگارنگ در دومین المپیاد دانشجویان بین الملل

کسب مقام قهرمانی دوومیدانی دختران با ۴ مدال طلا و نقره و کسب ۵ مدال برنز پسران در رشته دارت و شنا در دومین المپیاد دانشجویان بین الملل سراسر کشور

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۱ کد : ۲۶۲۶۶ تربیت بدنی
تعداد بازدید:۳۱۹
کسب ۴ مدال طلا و نقره و یک مقام قهرمانی در بخش دوومیدانی دختران و همچنین کسب ۵ مدال برنز انفرادی و تیمی رشته دارت و شنای پسران توسط دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی در دومین المپیاد دانشجویان بین الملل سراسر کشور .
کسب مقام قهرمانی دوومیدانی دختران با ۴ مدال طلا و نقره و کسب ۵ مدال برنز پسران در رشته دارت و شنا در دومین المپیاد دانشجویان بین الملل سراسر کشور

دومین المپیاد دانشجویان بین الملل از تاریخ 1403/4/28 لغایت 1403/5/4 به میزبانی دانشگاه امام خمینی قزوین برگزار شد.در این سری از مسابقات دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی در بخش دوومیدانی  دختران با ترکیب عاطفه صمیمی و مریم صافی با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره موفق به دریافت عنوان قهرمانی شدند .

لازم به ذکر است در بخش پسران تیم دارت با ترکیب امید میثم , صداقت محسنی گیزابی , جمال الدین سالک عنوان سوم تیمی را کسب نمودن و در رشته شنا با ترکیب عباده امین و محمد مدثر امانی نیز مدال برنز تیمی را دریافت کردند .

شایان ذکر است در بخش انفرادی عاطفه صمیمی به ترتیب در ماده 100 متر سرعت  و 1500 متر استقامت مدال طلا و نقره را از آن خود کرد . مریم صافی نیز در ماده 400 متر سرعت و 800 متر نیمه استقامت موفق به کسب مدال طلا و نقره گردید . در بخش پسران عباده امین در رشته شنا در ماده کرال سینه و قورباغه موفق به کسب دو مدال برنز گردید.

 مربی و سرپرستان همراه تیم اعزامی : 

سرپرست کل : زهرا سپهری راد - سجاد محمدی 

مربی و سرپرست تیم دختران : سکینه خدابنده لو - ملیحه پرویزی

مربی و سرپرست تیم پسران : احمد مهدوی موحد - ابوالفضل مرادی - ناصرعلی خسروی 


( ۲ )

نظر شما :