گزارش تصویری؛

اعزام ورزشکاران دانشگاه علامه طباطبائی به شانزدهمین المیپیاد فرهنگی ورزشی کشور در اصفهان

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸ کد : ۲۶۲۷۴ امور دانشجویی تربیت بدنی
تعداد بازدید:۶۷۶
تیمی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی برای شرکت در شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، راهی این استان شدند.
اعزام ورزشکاران دانشگاه علامه طباطبائی به شانزدهمین المیپیاد فرهنگی ورزشی کشور در اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، تیمی از دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی برای شرکت در شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، با بدرقه دکتر محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر تربیت بدنی دانشگاه راهی این استان شدند.

این المپیاد در بخش دانشجویان پسر نیز از ۱۶ تا ۲۵ اَمُرداد امسال در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

۲ دانشگاه اصلی اصفهان در این روزهای تابستانی در مجموع میزبان حدود پنج هزار دانشجوی دختر و پسر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور هستند.

گفتنی است پیش از این نیز، کاروان دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی راهی این مسابقات شدند.

در این دوره از المپیاد، دانشجویان دختر سراسر کشور در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌ روی‌ میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دو و میدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

همچنین، دانشجویان پسر شرکت‌کننده در المپیاد مذکور در ۱۶ رشته و در ۱۲ سالن ورزشی دانشگاه اصفهان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در مجموع بیش از چهار هزار شرکت‌کننده شامل ورزشکاران، سرپرستان، مربیان، داوران و عوامل اجرایی در این مسابقات در دانشگاه اصفهان حضور دارند.


( ۱ )

نظر شما :