گزارش/ معاونت دانشجویی تابستان تعطیل نیست (۱)

آغاز تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های غذاخوری دانشگاه علامه طباطبائی در تابستان ۱۴۰۳

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲ کد : ۲۶۲۸۷ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۱۱۹۳
با وجود تعطیلی بخش‌های اداری و آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در ایام تابستان، معاونت دانشجویی تعطیل نیست و اقدامات لازم جهت نوسازی، تجهیز و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای پذیرش دانشجویان در دستور کار این معاونت قرار دارد.
آغاز تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های غذاخوری دانشگاه علامه طباطبائی در تابستان ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، تابستان 1403 نیز به مانند چند سال گذشته، با وجود اینکه اغلب بخش‌های اداری و آموزشی دانشگاه تعطیل هستند اما معاونت دانشجویی روزهای شلوغی را  تجربه می‌کند؛ چرا که در این فصل از سال، نوسازی، تجهیز و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای پذیرش دانشجویان یکی از دغدغه‌های اصلی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی است.

با توجه به فرصت محدود تعطیلات و پراکندگی خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های غذاخوری، بعد از بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات محیط‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، فرایند بازسازی و نوسازی محیط‌های دانشجویی با اولویت خوابگاه‌های دانشجویی، آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویان از ابتدای مردادماه آغاز شد و با پیگیری شبانه‌روزی مسئولان مدیریت دانشجویی و تاکید بر دقت و سرعت در انجام کارها، همزمان کار تعمیر و تجهیز چندین خوابگاه در دستور کار قرار گرفت.

این تعمیرات شامل عملیات عمرانی و تاسیساتی، تعویض سیستم آبرسانی، گرمایش، سرمایش و تاسیسات سنگین موتورخانه، بازسازی کامل چند آشپزخانه، نقاشی، کاشی‌کاری و زیباسازی محیط‌های خوابگاهی و تعویض و یکپارچه‌سازی تابلوهای سردر خوابگاه‌های دانشجویی، نقاشی سالن‌های تربیت بدنی، اصلاح و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، استانداردسازی محیط‌های عمومی و... می‌شود.

گفتنی است فرایند تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی که از ابتدای تابستان شروع شده، در بعضی از خوابگاه‌ها به اتمام رسیده و در خوابگاه‌های دیگر تا اواسط شهریورماه طول خواهد کشید.

کلیدواژه‌ها: تعمیرات خوابگاه‌ها اداره خوابگاه‌ها خوابگاه دانشگاه علامه طباطبائی


( ۶ )

نظر شما :