با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛

نشست مدیران و ناظران همیار دانشجویی واحدهای ستادی دانشگاه علامه طباطبائی

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۶۴۲۴ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۱۹۱
نشست مدیران و ناظران همیار دانشجویی واحدهای ستادی دانشگاه علامه طباطبائی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید پیرامون هماهنگی به‌کارگیری همیار دانشجو در نیم‌سال تحصیلی اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ این دانشگاه صبح دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.
نشست مدیران و ناظران همیار دانشجویی واحدهای ستادی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، نشست مدیران و ناظران همیار دانشجویی واحدهای ستادی دانشگاه علامه طباطبائی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید پیرامون هماهنگی به‌کارگیری همیار دانشجو در نیم‌سال تحصیلی اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ این دانشگاه صبح دوشنبه، 19 شهریور 1403 برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی، سامان رحمانی، رئیس اداره خدمات و رفاه دانشجویان، و جمعی از کارشناسان و مسئولان واحدهای ستادی دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای نشست، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن قدردانی از تغییرات شکل گرفته در زمینه فعالیت‌های همیار دانشجویی در دوره جدید، بر استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای دانشجویان در زمینه‌های مختلف دانشگاه تاکید کرد.

دکتر واحدی تاکید کرد: باید نوع نگاه ما به همیاران دانشجو تغییر کند، چرا که امروزه مهمترین بحث در زمینه کارآموزی دانشجویان، افزایش مهارت‌ها و توانمندسازی دانشجویان در عرصه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی است.

در ادامه، ناظران ستادی همیار دانشجویی در بخش‌های مختلف دانشگاه که از ظرفیت‌های دانشجویان در بخش‌های اجرایی، فرهنگی-هنری، مذهبی، بهداشت و درمان، مشاوره و سبک زندگی و مهارت‌افزایی، استفاده می‌کنند، نکات و مسائل مربوطه را بررسی و تحلیل کردند تا در سال تحصیلی جدید به بهترین شکل با همیاران دانشجویی تعامل داشته باشند.

در این نشست اعلام شد که امسال نیز جشنواره انتخاب برترین‌های همیار دانشجویی با عنوان «سفیران خدمت» در پایان سال تحصیلی برگزار می‌شود.

 


نظر شما :