گزارش تصویری/

نظافت و تمیزکاری خوابگاه شهید همت در آستانه ورود دانشجویان

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۲ کد : ۲۶۵۱۴ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۳۹۱
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان، خوابگاه شهید همت که بعد از نقاشی و رنگ‌آمیزی در تابستان نیازمند تمیزکاری مجدد تعدادی از اتاق‌ها بود، در یک کار گروهی دو روزه به طور کامل نظافت شد.
نظافت و تمیزکاری خوابگاه شهید همت در آستانه ورود دانشجویان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان، خوابگاه شهید همت که بعد از نقاشی و رنگ‌آمیزی در تابستان نیازمند تمیزکاری مجدد تعدادی از اتاق‌ها بود، در یک کار گروهی دو روزه به طور کامل نظافت شد.

خوابگاه شهید همت دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به اولویت‌های عمرانی با تعمیر و تجهیز موتورخانه و رنگ‌آمیزی کامل سوییت‌های دانشجویی در تابستان همراه بود و به طور کامل نظافت شده بود.

بااین حال، در آستانه آغاز سال تحصیلی، با درخواست برخی از دانشجویان، تمیزکاری تعدادی از اتاق‌ها که نیازمند گردگیری و نظافت مجدد بود، در دستور کار قرار گرفت. 

به این ترتیب، اداره خوابگاه‌ها به محض دریافت پیام دانشجویان ساکن در این اتاق‌ها با ارسال تیمی از نیروهای خدمات اقدام به تمیزکاری و نظافت کامل اتاق‌های این خوابگاه کرد.

در این فرآیند که با نظارت مستقیم علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها و ولی باسره، مسئول خوابگاه شهید همت همراه بود، تعدادی از فرش‌های اتاق‌ها به قالیشویی ارسال شد و سایر فرش‌ها نیز به روش خشکشویی و شست‌وشو در محل نظافت شدند.

در همین راستا، با ارسال تعداد کافی اتو و میز اتو و جاروبرقی و سایر وسایل، نیاز دانشجویان به این اقلام برای نیمسال جاری برطرف شد و تعدادی یخچال جدید نیز طی روزهای آینده به اتاق‌ها تحویل داده می‌شود.

همچنین، نیروی تاسیساتی این خوابگاه با حضور روزانه در خوابگاه، نیازهای تعمیراتی و تاسیساتی جزئی و کلی اتاق‌ها را که توسط دانشجویان در دفتر تاسیسات روزانه یادداشت می‌شود، برطرف می‌کند.

در ادامه تصاویری از فعالیت‌ نیروهای خدماتی و حضور تیم قالی‌شو در این خوابگاه را مشاهده می‌کنید.


( ۱ )

نظر شما :