گزارش تصویری؛

کارگاه آموزشی مصاحبه تشخیصی برای مشاوران مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵ کد : ۲۶۶۰۴ مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۱۴۲
کارگاه آموزشی مصاحبه تشخیصی برای کلیه مشاوران و درمانگران زیرمجموعه مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی که در طول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی حضور پیدا خواهند کرد، برگزار شد.
کارگاه آموزشی مصاحبه تشخیصی برای مشاوران مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی در آغاز سال تحصیلی جدید، کارگاه آموزشی مصاحبه تشخیصی را روز چهارشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ برای کلیه مشاوران و درمانگران خود در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها و مرکز با تدریس دکتر فرامرز سهرابی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار کرد.

در این کارگاهکه با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی  برگزار شد، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه نکات لازم برای مشاوران و روان‌شناسان دانشگاه علامه طباطبائی در آغاز سال تحصیلی جدید را مطرح کرد. 

در پایان، مشاوران و روان‌شناسانی که قرار است به صورت منظم در طول هفته در خوابگاه‌ها و دانشکده حضور داشته باشند، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در سال تحصیلی جدید کادر مشاوران و روان‌شناسان دانشگاه به صورت مرتب در خوابگاه‌های دانشجویی و دانشکده‌ها حضور خواهند داشت که اسامی و ساعات حضور آنها را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.


نظر شما :