اطلاعیه شرکت در طرح پایش سلامت دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۳ کد : ۲۶۶۰۵ امور دانشجویی بهداشت و درمان اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۹۱
طرح پایش سلامت دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد.
اطلاعیه شرکت در طرح پایش سلامت دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر زهره حسینی، مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی از آغاز طرح پایش سلامت دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد.

بنا بر طرح پایش سلامت جسم و روان، همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی باید به آدرس: https://health.saorg.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی در این باره گفت: دانشجویان محترم با توجه به زمان‌بندی ثبت‌نام، می‌بایست فرم مربوطه را از سامانه سجاد دریافت و نسبت به انجام معاینات و آزمایش‌های لازم در مراکز درمانی معتبر اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به این فرم، در فرایند اجرای طرح کارنامه سلامت جسم در سال جاری مقرر شده است که دانشجویان ابتدا فرم معاینات پزشکی تک‌برگی را از سامانه دانلود نموده و با مراجعه به پزشک یا مرکز بهداشت و درمان محل سکونت یا تحصیل خود و انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تأیید آن از طرف پزشک مربوطه اطلاعات آن را در فرم فرایند در سامانه سجاد تکمیل و تصویر آن را پیوست و بارگذاری نموده و سپس نسبت به تکمیل سایر بندهای پرسشنامه سلامت جسم اقدام نمایند.

دکتر حسینی با بیان اینکه تست‌ها و آزمایش‌های پزشکی شامل معایناتی است که به راحتی قابل انجام است، یادآور شد: آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که موفق به انجام آزمایش‌های مذکور نشده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن فرم و پرسشنامه مربوطه به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه نمایند.

 


( ۷ )

نظر شما :