شیوه نامه اجرایی انتخاب اتاق نمونه

تعداد بازدید:۱۸۷۳
هفته خوابگاه ها، بهانه ای است که در آن به خاطر داشته باشیم که برای تامین رفاه، آسایش و سلامت برگزیدگان جامعه خدمت می کنیم و عزیزان دانشجو نیز به یاد زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم دانشگاه باشند
شیوه نامه اجرایی انتخاب اتاق نمونه

 

گذراندن بهترین روزهای زندگی در بهترین محیط علمی و فرهنگی (دانشگاه) نعمتی است که شایسته­ی سپاسگزاری فراوان است. هفته خوابگاه­ها، بهانه­ای است که در آن به خاطر داشته باشیم که برای تامین رفاه، آسایش و سلامت برگزیدگان جامعه خدمت می­کنیم و عزیزان دانشجو نیز به یاد زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم دانشگاه باشند.

در این میان شاید کسی نیست که در مورد ضرورت کار فرهنگی و فرهنگسازی در زمینه­های گوناگون شائبه­ای داشته باشد و شاید اختلاف نظر، تنها در نوع و نحوه انجام این امور است. با توجه به اینکه کار فرهنگی از ظرافت خاصی برخوردار است در این راستا می­طلبد متولیان امر فرهنگسازی بهداشت و سلامت یعنی مراکز بهداشت و درمان و مشاوره در دانشگاه­ها، بر اساس مخاطب شناسی، کار فرهنگی ثاثیر گذار انجام دهند.

لذا در راستای ارتقاء سطح بهداشت خوابگاه­های دانشجویی و فرهنگ سازی موازین بهداشتی و سبک زندگی سالم، آیین نامه انتخاب و معرفی اتاق نمونه دانشجویی از نظر بهداشت و سلامت تدوین می­گردد.

 دریافت فرم اتاق نمونه

 دریافت فرم خودارزیابی

 

 


نظر شما :