برگزاری گلگشت دانشجویان پسر در منطقه جنگلی آهار

تعداد بازدید:۲۳۸۶
دانشجویان پسر خوابگاه های شهید همت ، صبح روز جمعه مورخ 96/2/8 عازم منطقه زیبای فشم و جنگل های آهار شدند.
برگزاری گلگشت دانشجویان پسر در منطقه جنگلی آهار

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه مطابق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت محترم دانشجویی دانشگاه در خصوص گلگشت  دانشجویان پسر خوابگاه های شهید همت ، صبح روز جمعه مورخ 8/۲/۹6 عازم منطقه زیبای فشم و جنگل های آهار شدند. برنامه به لحاظ جذابیت در این فصل از سال  مورد استقبال خوب دانشجویان قرار گرفت و درخواست داشتند که هفته های آتی نیز این برنامه ها نیز برگزار شود.

 

 در یکروز زیبای بهاری و دل انگیز 40 نفر از دانشجویان خوابگاه شهید همت ، به سرپرستی آقای سجاد محمدی در این اردو شرکت کردند. ساعت 7 و نیم صبح سرویس ها از درب خوابگاه شهید همت، دانشجویان را به منطقه آهار انتقال دادند.  دانشجویان ساعات بسیار خوشی را در یک فضای صمیمی و دوستانه در آب و هوای بسیار مطبوع  سپری کردند. به هر کدام از دانشجویان تغذیه صبحانه، ناهار و میان وعده عصرانه تحویل داده شد.  سپس بعد از  حدود سه ساعت کوه پیمایی  به جنگل های  زیبای آهار رسیدیم و سپس به سمت امامزاده شکرآب که در بالای کوه قرار داشت  مسیر را ادامه دادیم بعد از اقامه نماز و صرف ناهار در امامزاده شکرآب،  سپس به سمت آبشار  دیدنی آهار حرکت کردیم بعد از دیدن آبشار،  دانشجویان در آنجا حدود نیم ساعت  استراحت کردند .

ضمن تشکر و سپاس فراوان از توجه ویژه جناب آقای دکتر سلیمی بجستانی و همکاران عزیز در بخش تدارکات و پشتیبانی حوزه معاونت دانشجویی، که با ما همکاری داشتند ، و همچنین از حمایت های خوب مدیر ارجمند جناب آقای دکتر غفوری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

و در پایان، دانشجویان در ساعت 18:30 در کمال صحت وسلامت به خوابگاه شهید همت بازگشتند .


نظر شما :