برگزاری گلگشت دانشجویان پسر در منطقه تفریحی دارآباد

تعداد بازدید:۱۹۲۸
گلگشت دانشجویان پسر خوابگاه های شهید همت و شهید مطهری به مناسبت هفته تربیت بدنی
برگزاری گلگشت دانشجویان پسر در منطقه تفریحی دارآباد

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه مطابق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت محترم دانشجویی دانشگاه در خصوص گلگشت  دانشجویان پسر خوابگاه های شهید همت و شهید مطهری  به مناسبت هفته تربیت بدنی صبح روز جمعه مورخ 96/8/5  عازم منطقه زیبا و چشمه های روان دارآباد شدند. برنامه به لحاظ جذابیت دراین  فصل مورد استقبال خوب دانشجویان قرار گرفت و درخواست داشتند که هفته های آتی نیز این برنامه ها نیز برگزار شود.  

در یکروز برگ ریزان پاییزی و دل انگیز 70 نفر از دانشجویان خوابگاه شهید همت و شهید مطهری به سرپرستی آقای سجاد محمدی در این اردو شرکت کردند. ساعت 7 صبح سرویس ها از درب خوابگاه شهید همت و شهید مطهری، دانشجویان را به منطقه دارآباد انتقال دادند.  دانشجویان ساعات بسیار خوشی را در یک فضای صمیمی و دوستانه در آب و هوای بسیار مطبوع  سپری کردند. به هر کدام از دانشجویان تغذیه صبحانه، ناهار و میان وعده عصرانه تحویل داده شد. سپس بعد از  حدود دو ساعت کوه پیمایی  به منطقه ایی به نام هفت حوض که زیبا و دیدنی  بود، رسیدند.  دانشجویان صبحانه را  در آنجا صرف کردند، بعد از صرف صبحانه و 2 ساعت دیگر کوهپیمایی مسیر را ادامه دادیم بعد از اقامه نماز ، صرف ناهار  و استراحت  به سمت پایین  که حدود 3 ساعت طول کشید تا به کنار سرویس ها ی ایاب و ذهاب  برسیم، حرکت  کردند.

ضمن تشکر و سپاس فراوان از توجه ویژه جناب آقای دکتر سلیمی بجستانی و همکاران عزیز در بخش تدارکات و پشتیبانی حوزه معاونت دانشجویی، که با ما همکاری داشتند ، و همچنین از حمایت های بی دریغ مدیر محترم جناب آقای دکتر غفوری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

و در پایان، دانشجویان در ساعت 18:30 در کمال صحت وسلامت به خوابگاه شهید همت  و خوابگاه شهید مطهری بازگشتند. 

 

 

 



نظر شما :