کوهنوردی دختران به مناسبت هفته تربیت بدنی

تعداد بازدید:۱۳۸۵
این برنامه از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برای تمامی دانشگاه های منطقه یک کشوری
کوهنوردی دختران به مناسبت هفته تربیت بدنی

برنامه کوهنوردی دانشجویان دختر به تپه نورالشهدا واقع در کلکچال در روز شنبه مورخ 96/7/29 برگزار شد. این برنامه از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برای تمامی دانشگاه های منطقه یک کشوری به منظور گرامی داشت کوهنورد جوان زنده یاد محمد اوراز و به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت پذیرفت.

صبح روز شنبه مورخ 96/7/29 راس ساعت 7  ، شش نفر از دانشجویان  دانشگاه علامه طباطبائی بعد از پذیرش در مقابل درب اصلی پارک جمشیدیه و سخنرانی مسئولین مربوطه ، ساعت 8 کوهپیمایی را آغاز نمودند و بعد از چند توقف ، راس ساعت 11:15 به تپه نورالشهدا راه یافتند. و بعد از نثار گل و فاتحه به روح شهیدان گمنام، جناب آقای فرهادی منش ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان در اولین برنامه کوهنوردی که با حضور 150 نفر برگزار شد، از فعالیت های آتی هیئت کوهنوردی بصورت جدی تر خبر دادند و بعد به مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز به 7 نفر از شرکت کنندگان پرداختند.

بعد از حدود یک ساعت توقف، ساعت 12:15 به سمت پایین کوه حرکت کرده و ساعت 14:45 دقیقه در پارک جمشیدیه بعد از صرف نهار تمامی دانشجویان در کمال صحت و سلامت راهی خوابگاه های دانشجویی شدند.

سرپرست :خانم حمیده شرافتمندیاری

 

مربی: خانم شیرین بهاروند


( ۱ )

نظر شما :