ساختمان جدید خوابگاه دانشجویی دختران حضرت ولیعصر(عج) معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

تعداد بازدید:۴۴۸۹
با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به بهره‌برداری رسیدند.
ساختمان جدید خوابگاه دانشجویی دختران حضرت ولیعصر(عج) معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

ساختمان جدید خوابگاه دانشجویی دختران حضرت ولیعصر(عج) معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به بهره‌برداری رسیدند.

 این مراسم در قالب افتتاح چهار پروژه مهم عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی در سال جدید با حضور وزیر علوم صبح سه شنبه، ۲۸ آذرماه برگزار شد.

همچنین در این مراسم شاپور رمضانی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی این دانشگاه، غلامرضا ذکیانی، رئیس دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی، غلامرضا حداد، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی، مهدی وجدانی، رئیس اداره خوابگاههای دانشجویی و جمعی از مدیران و مسئولان معاونت دانشجویی حضور داشتند.

گفتنی است ساختمان جدید خوابگاه دانشجویی دختران حضرت ولیعصر(عج) نیز با ظرفیت اسکان ۱۷۰ دانشجو در خیابان ولی‌عصر(عج) واقع شده است، این خوابگاه با توجه به امکانات و تجهیزات پیش‌بینی شده و با تائید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع جزو خوابگاه‌های مناسب و دارای استانداردهای لازم، قرار گرفته است و این خوابگاه با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت، دارای چهار طبقه است.

گزارش تصویری این مراسم را در ادامه می‌بینید؛

 

 

عکس: شقایق صفی‌خانی و سامان خدایاری



( ۱۹ )

نظر شما :