کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

تعداد بازدید:۱۶۶۱
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT)  «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT)   «آموزش همیاران سلامت» در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دی ماه، به میزبانی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران مراکز مشاوره  31 استان از سراسر کشور، با ارائه ی دکتر پدرام موسوی و دکتر حمید یعقوبی در سالن اجتماعات دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار گردید.

افتتاحیه ی این کارگاه با حضور سرکار خانم دکتر صادقی سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، دکتر حسین سلیمی بجستانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و دکتر فرحبخش سرپرست مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه برگزار گردید.

هدف  این کارگاه دو روزه، آموزش فنون تیم سازی و تسهیل گری برای پیشگیری و مداخله ی مناسب در بحران های روانشناختی از جمله  مواد مخدر، ایدز و غیره  بود. با برگزاری این دوره، شرکت کنندگان آمادگی و آموزش لازم برای انتقال و آموزش مطالب جدید به متولیان و دانشجویان همیار سلامت استان خود در این زمینه را خواهند داشت.

 

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در کارگاه از مرکز مشاوره، مرکز بهداشت و درمان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین موزه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :