اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رسید

تعداد بازدید:۲۰۱۹
اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رسید باز هم فوتسال، هیجان در دانشگاه علامه را به اوج خود رساند
اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رسید

اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رسید،باز هم فوتسال، هیجان در دانشگاه علامه را به اوج خود رساند.

دیدار رده بندی و پایانی اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر روز دوشنبه مورخ 17/02/97  با حضور پرشور دانشجویان و معاون محترم دانشجویی ، مدیر محترم تربیت بدنی دانشگاه، مدیر امور دانشجویی دانشگاه، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و دو تن از اعضای هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه(دکتر طیبی و دکتر ترتیبیان) در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت برگزار گردید. این مسابقات که از تاریخ  2 آذر ماه  1396 با حضور 17 تیم  و مجموع 80 بازی انجام پذیرفت،  در دیدار رده‌بندی تیم  ستارگان مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری با نتیجه 5 بر 4 تیم دانشکده ادبیات را مغلوب کرد و مقام سوم را از آن خود کرد. در دیدار پایانی این مسابقات دو تیم هم خانواده تربیت بدنی با علوم ورزشی به مصاف هم رفتند که در یک بازی پر افت و خیز این تیم تربیت بدنی بود که توانست با نتیجه نزدیک 2 بر 1 تیم علوم ورزشی را مغلوب کند و قهرمان اولین دوره لیگ فوتسال داشنجویان پسر دانشگاه علامه طباطبایی شود. در پایان این مراسم که بسیار متفاوت‌تر از سال‌های پیش برگزار شد. از تیم‌های اول تا سوم با اهداء مدال و کاپ، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر گردید.و همچنین از دانشجویان  مقام آور در مسابقات ورزشی منطقه یک که حائز مقام اول تا سوم گردیده بودند با لوح سپاس و جوایز نقدی قدردانی شد، سرپرست اجرایی این مسابقات به عهده سجاد محمدی و سرپرست فنی مسابقات به عهده دکتر احمد محمودی بود. 


نظر شما :