آغازطرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه

تعداد بازدید:۳۱۳۲
طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید ( ورودی سال ۹7) در کلیه مقاطع تحصیلی از 14 مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
آغازطرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه

بنا به رسم سال های گذشته اجرای طرح کشوری پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی جدید با هدف سنجش سلامت دانشجویان در سه بخش سلامت روان، سلامت جسم و ارزیابی ساختار عضلانی و اسکلتی و به منظور پیشگیری و در صورت لزوم درمان مورد نیاز و با مشارکت واحدهای مسئول در این حوزه اجرا خواهد شد. طبق اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه برنامه زمان بندی و نحوه حضور دانشجویان در این طرح در روز ثبت نام در سامانه الکترونیکی  دانشگاه و بر اساس اعلام قبلی به دانشجویان پیش بینی و برنامه ریزی شده است. 

لازم به ذکر است شرکت دانشجویان ورودی جدید در طرح پایش سلامت الزامی و یکی از شروط انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی تکمیل کردن طرح پایش و ارائه گواهی این طرح به ادارات آموزش دانشکده هاست.

لطفاً به راهنمای ذیل مراجعه نموده و بعد از طی کردن مراحل طبق تاریخ های انتخاب شده در هنگام ثبت نام آموزشی جهت انجام معاینات پزشکی، مشاوره سلامت روان و ارزیابی سلامت اسکلتی -عضلانی به سالن تربیت بدنی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه  مراجعه نمایید. پس از تکمیل فرم های فوق رسید چاپی کد رهگیری مربوطه را تا روز مراجعه به طرح پایش در دست داشته باشید. شرکت در این طرح الزامی می باشد. دانشجویان پس از شرکت در طرح بایستی فرم مهمور به مهر مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره را به آموزش دانشکده تحویل دهند.

 

http://portal.saorg.ir/physicalhealth   لینک کارنامه سلامت جسم

 http://portal.saorg.ir/mentalhealth لینک کارنامه سلامت روان

زمان: از تاریخ 14 مهرماه تا 15 آبان ماه از ساعت 8 تا 15

مکان: سالن تربیت بدنی پردیس مرکزی دانشگاه

تلفن تماس: 48391115

 

 

 


نظر شما :