کارگاه آموزشی قوانین و مقررات پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم

تعداد بازدید:۱۷۶۸
برگزاری کارگاه آموزشی مسئولین امور دانشجویی دانشکده ها و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان
کارگاه آموزشی قوانین و مقررات پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم

این کارگاه روز چهارشنبه مورخ 97/9/28 با حضور مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه، معاون مدیر دانشجویی، رئیس اداره رفاه دانشجویان، مسئولین امور دانشجویی دانشکده ها و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان در سالن جلسات ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدا مدیر خدمات دانشجویی ضمن خیر مقدم به همکاران امور دانشجویی دانشکده ها از مسئولین محترم خواستند اهم مشکلات و مسائل مرتبط به امور دانشجویی و دانشجویان را مطرح نمایند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود، در ادامه از مسئولین امور دانشجویی و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان پیرامون ثبت وام ها در نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 تقدیر به عمل آمد

در این کارگاه آقای منیری، رئیس اداره وام ها؛ آقای شعبانی، کارشناس اداره پرداخت و خانم ملک لو، کارشناس اداره بازپرداخت صندوق رفاه دانشجویان به عنوان مدرس حضور داشتند. آقای منیری در ابتدای جلسه گزارشی در خصوص ارائه وامها و اعتبارات در یکسال گذشته و ترم جاری ارائه دادند و در انتهای سخنانشان به افزایش وامها در ترم آینده اشاره نمودند. پس از آن کارشناسان اداره پرداخت و بازپرداخت بطور خلاصه توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت وامها و بازپرداخت آنها دادند و در انتهای کارگاه پاسخگو سئوالات همکاران بودند.

تعداد و میزان مبلغ وام های ارائه شده در نیمسال اول به این شرح است:

·        لازم به ذکر است دسترسی ثبت وام تغذیه و مرحله دوم وام ویژه دکتری باز نگردیده است.

·        تعداد کل دانشجویان استفاده کننده از تسهیلات وامها 2313 نفر و کل اعتبار تخصیص یافته به تسهیلات 35/543/675/000 ریال می باشد.                                   

 

 


نظر شما :