تابستان پرکار اداره خوابگاه ها

تعداد بازدید:۱۵۸۶
با آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید، تابستان پرکاری، برای اداره خوابگاه ها پیش بینی شده است.
تابستان پرکار اداره خوابگاه ها

 

با آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید، تابستان پرکاری، برای اداره خوابگاه ها پیش بینی شده است.

 مهدی وجدانی رئیس اداره خوابگاه های مدیریت امور دانشجویی اقدامات این اداره برای آماده سازی خوابگاه ها در سال تحصیلی را چنین برشمرد:

هر ساله یکی از اصلی ترین کارهای اداره خوابگاه های دانشگاه، تلاش برای آماده سازی خوابگاه ها جهت اسکان دانشجویان گرامی در شروع سال تحصیلی جدید می باشد. پیرو همین امر امسال نیز این مهم در دستور کار اداره خوابگاه ها قرار گرفته است.  قبل از شروع تابستان تمامی اقدامات مورد نیاز در چهار  حوزه:

 1- اقدامات عمرانی، 2- تاسیساتی 3- فناوری 4- تجهیزات مورد نیاز دسته بندی شد.

وجدانی تصریح کرد به دستور معاون محترم دانشجویی و با نظارت و همکاری مدیران محترم امور دانشجویی و فنی و عمرانی دانشگاه طی جلساتی موارد ضروری متناسب با زمان در اختیار و امکانات موجود مشخص گردید. اهم این فعالیت ها در خوابگاه پسرانه شهید همت شروع شد و سپس اقدامات عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه های سلامت، فرهمند، ولیعصر و مطهری نیز شروع شده است. اقداماتی ضروری عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه های گلعذاری، عضدی و آشتیانی هم تعیین گردیده که در روزهای آتی شروع خواهد شد.

 مجموعه های مختلف دانشگاه در تلاش اند که آماده سازی خوابگاه ها را با تمام توان به انجام برسانند تا در ابتدای سال تحصیلی با شرایطی بهتر از سال های قبل اسکان دانشجویان گرامی صورت پذیرد.

 وجدانی در اشاره به بازسازی و تعمیرات خوابگاه همت افزود: بازسازی سیستم روشنایی خوابگاه، بازسازی سرویس بهداشتی و آشپزخانه های بلوک 2، بهسازی سیستم فاضلاب خوابگاه، بهسازی سیستم آب سرد و گرم و شوفاژها و تعمیرات تجهیزات کامل موتورخانه از مهمترین اقدامات بازسازی و تعمیر این خوابگاه است

رئیس اداره خوابگاه ها درخواست خوابگاه  برای سال تحصیلی جدید را همچون سال های گذشته دانست و گفت بعد از انتخاب واحد، دانشجویان گرامی غیربومی دارای سنوات مجاز خوابگاهی (مطابق قوانین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم) و ورودی های روزانه و شبانه هر سه مقطع تحصیلی در سامانه اتوماسیون خوابگاهی می توانند نسبت به رزرو اتاق خود به صورت فردی و گروهی اقدام نمایند. البته هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق سایت معاونت دانشجویی و سامانه اتوماسیون خوابگاهی که در سایت اصلی دانشگاه در دسترس می باشد انجام خواهد پذیرفت.

البته در تابستان علاوه بر اقدامات مذکور، ارائه خدمات اسکان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای شرایط خوابگاه تابستانی نیز انجام گردید و فضای کافی مطابق امکانات موجود در اختیار همه این عزیزان قرار گرفته است.

 

 


نظر شما :