اطلاعیه شماره ۳ نحوه برگزاری کلاس‌های نیم‌سال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵ کد : ۱۷۴۸۲ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۳۹
شورای دانشگاه نحوه برگزاری کلاس های ترم جاری از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد که بر اساس آن، سامانه آموزش مجازی برای کلاس های دوره های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۰ بسته می شود.
اطلاعیه شماره ۳ نحوه برگزاری کلاس‌های نیم‌سال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، پیرو اطلاعیه قبلی دانشگاه (اطلاعیه شماره 2) و مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و جلسه روسای دانشگاه های کشور در 9 فروردین و نیز مصوبات جلسه 10 فروردین شورای دانشگاه، چگونگی برگزاری حضوری فعالیت های آموزشی دانشگاه در ادامه نیمسال دوم تحصیلی 01- 1400 اعلام شد.


مصوبات شورای دانشگاه به این شرح است:


1- کلیه کلاس های دانشجویان دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ 1401/1/20به صورت حضوری برگزار می شود. بدیهی است تا قبل از 1401/1/20 کلاس های دانشجویان ارشد و دکتری در بستر قبلی برگزار می‌شود.


2- کلیه کلاس های دانشجویان دوره کارشناسی رشته تربیت بدنی از تاریخ 1401/1/20 به صورت حضوری برگزار می‌شود و کلاس‌های سایر رشته های دوره های کارشناسی فعلاً به صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند و در صورت فراهم شدن شرایط برای آموزش حضوری متعاقباً اعلام خواهد شد.


 3- سامانه آموزش مجازی برای کلاس های دوره های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ 1401/1/20 بسته می شود.


4- آزمون های پایان نیمسال کلیه دوره های تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار می شود.


5- کلیه جلسه های گروه های آموزشی، شورای دانشگاه آموزشی و سایر شوراها در دانشکده و دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود.


6- حضور اعضای محترم هیات علمی در دانشکده از ابتدای بازگشایی دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از تاریخ 1401/1/14به صورت تمام وقت الزامی است.

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: آموزش حضوری اطلاعیه


نظر شما :