گزارش تصویری/

مراسم احیای شب‌ قدر در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبائی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷ کد : ۱۷۷۲۷ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۱۶۹۰
مراسم احیای شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) با استقبال پرشور دانشجویان، استادان، کارکنان و مسئولان دانشگاه و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
مراسم احیای شب‌ قدر در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدحاج ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری، قرائت دعای جوشن کبیر و احیای شب قدر برگزار شد.

این مراسم در شب‌های بعدی قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکترعبدالحسین خسروپناه در شب های قدر بیست‌ویکم و بیست‌وسوم همراه خواهند بود و قرائت دعای جوشن کبیر با صدای علی مرادی و سجاد مهاجر و مداحی با صدای کربلایی مجید کوهیان از جمله مهمترین برنامه‌ها است. 

مراسم شب‌های قدر دانشگاه علامه طباطبائی از ساعت ۲۲:۳۰ به آدرس بزرگراه شهید همت غرب، دهکده المپیک، پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی، مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود و سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان خوابگاهی مهیا است. ضمن‌آنکه عموم مردم منطقه 22 و دهکده المپیک هم می توانند در آن شرکت کنند. 

گفتنی است، این مراسم پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا با راهبری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی و همکاری مدیریت‌های دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و همچنین هیئت امام علی(ع) دانشگاه برگزار می‌شود. 

با گزارش تصویری شب اول این مراسم همراه باشید؛

کلید واژه ها: شب‌های قدر مراسم مسجد امام علی(ع)


( ۶ )

نظر شما :