اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی درخصوص نحوه تمدید و درخواست خوابگاه دانشجویی برای نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷ کد : ۲۴۱۰۸ امور دانشجویی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۰۴
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرد که تمدید اسکان در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲، منوط به ثبت‌نام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان و پرداخت اجاره بها می‌‎باشد.
اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی درخصوص نحوه تمدید و درخواست خوابگاه دانشجویی برای نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در ادامه  اطلاعیه قبلی  اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این اطلاعیه اعلام کرد:

  1.  پیرو بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۴۴۹۰/۱۳۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۱  فرآیند تمدید اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی در  نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲، منوط به ثبت‌نام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir و پرداخت اجاره بهای نیمسال اول می باشد.
  2. با عنایت به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان در خصوص سنوات مجاز رفاهی (کارشناسی ۸ نیمسال، کارشناسی ارشد ۴ نیمسال و دکتری ۸ نیمسال)  امکان تمدید سکونت برای دانشجویان سنوات گذشته وجود نداشته و دانشجویان عزیز می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵  نسبت به ترک خوابگاه اقدام نمایند.
  3. دانشجویان سنوات مجاز غیر بومی که در نیمسال اول از خوابگاه استفاده ننموده‌اند برای ثبت درخواست خوابگاه در نیمسال دوم از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ به اداره خوابگاه‌ها مراجعه نمایند.

 

 

«اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی»

کلید واژه ها: اداره خوابگاه‌ها اطلاعیه اتاق


( ۴ )

نظر شما :